Vrijwilligerswerk Kaapverdië - Reisverslagen van Bart Meijering - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk Kaapverdië - Reisverslagen van Bart Meijering - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk Kaapverdië

Voor de minor International Aid en Development loop ik vanaf 10 november 6 weken stage in Kaapverdië. Om iedereen op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen heb ik deze blog aangemaakt.

Recente Reisverslagen:

16 December 2012

Kaapverdië week 5, Sao Vincente

12 December 2012

Kaapverdië week 4, Fogo

02 December 2012

Kaapverdië week 3

25 November 2012

Week 2 Kaapverdië

20 November 2012

Eerste week Kaapverdië
Bart

Voor de minor International Aid en Development moet ik stage lopen in een ontwikkelingsland. De keuze is gevallen op Kaapverdië waar ik vanaf 10 november 6 weken zal verblijven. Om iedereen op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen omtrent deze stage heb ik deze blog aangemaakt.

Actief sinds 19 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13267

Voorgaande reizen:

10 November 2012 - 25 December 2012

Vrijwilligerswerk Kaapverdië

Landen bezocht: